informatie

Home Altena Festinformatie

Kluisjes huren

Je kan je jas/spullen opbergen in een kluisje, ze zijn ook nu al te reserveren. Kijk bij tickets voor meer informatie.

De Afmetingen van de kluisjes zijn: 40 cm diep, 24 cm hoog en 30 cm breed. Een kluisje kost € 5 huur en je moet € 5 borg betalen voor de sleutel, de borg krijg je weer terug als je de sleutel weer inlevert.

Medicatie

Wanneer je tijdens Altenafest gebonden bent aan het innemen van medicijnen, breng dan een doktersvoorschrift of medisch paspoort mee. Geef vervolgens bij de beveiligers bij de ingang aan dat je medicatie bij je hebt. De beveiliging zal op basis van jouw doktersverklaring of medisch paspoort bepalen of je medicatie is toegestaan.

Een beperking

Een beperking?

Het is een sta evenement,

het terrein is op een grasveld en bij droog weer goed begaanbaar voor mindervaliden, we hebben ook een speciaal minder validentoilet, maar er zijn geen speciale rolstoelvakken of zitplaatsen.

EHBO

Geniet van Altena Fest, de muziek en de drank maar let wel op jezelf en op elkaar. Wanneer je jezelf niet goed voelt, geeft dit dan aan bij een vriend of vriendin. Er is een EHBO-post aanwezig. Voor meer informatie over hoe jij veilig uit je dak kan gaan check: celebratesafe.nl

fotoapparatuur

Kleine camera’s zonder verwisselbare lens zijn gewoon toegestaan. Het delen van beelden mag natuurlijk op alle social media met de hashtag #Altenafest.

Professionele foto/videoapparatuur is niet toegestaan. Wil je vanuit een organisatie op professionele basis fotograferen of filmen, stuur dan een officiële persaanvraag naar info@altenafest.nl

Ben je tijdens Sterren van Holland waardevolle spullen verloren? Alle gevonden voorwerpen gaan tijdens het evenement naar de kluisjes, kom je er na het evenement achter, stuur dan een mailtje naar info@Altenafest.nl

Altenafest

We mogen weer!!

Oor bescherming

We adviseren altijd om oordopjes in te doen. Dit om te zorgen dat je ook na Sterren van Holland nog lekker naar muziek kan luisteren zonder ruis.

Legitimatie

Op de Hollandse avond is de min leeftijd 18 jaar! Je rijbewijs, paspoort en Nederlandse identiteitskaart geven je toegang. Een foto, kopie of screenshot helaas niet!

Hover Box Element

Hover Box Element

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Datum?

Zodra wij mogen gaan we knallen! we gaan beginnen zodra we met 2500 man mogen gaan feesten. Je ticket heeft geen datum dus hij blijft altijd geldig!

Selfie sticks

Selfiesticks zijn voor jouw veiligheid en die van andere bezoekers niet toegestaan. We raden je aan om geen selfiestick mee te nemen, bij de entree worden selfiesticks in beslag genomen.

Deodorant

Deodorant is vanwege veiligheidsreden niet toegestaan en zal bij de entree dan ook worden ingenomen. Kleine deorollers zijn wel toegestaan.

Om alles in goede banen te leiden en alle bezoekers een prettig festival te bieden, heeft de organisatie een aantal huisregels opgesteld met daarin ook het toegangsbeleid. Door het kopen van een toegangsbewijs of het bezoeken van het festival, gaat u akkoord met onderstaande huisregels en de Algemene Voorwaarden.


Door het betreden van het festivalterrein gaat u akkoord met de huisregels en algemene voorwaarden en bent u verplicht alle voorschriften en de door de medewerkers het evenement gegeven aanwijzingen op te volgen.

Voor alle gevallen en/of situaties waarin de huisregels niet voorzien, behoudt de Organisatie zich het recht voor mondeling en/of schriftelijk aanvullende regels te stellen waaraan de bezoeker is gebonden.

Het reglement is opgesteld om de orde en veiligheid tijdens het evenement te waarborgen.

Bij constatering van onrechtmatigheden, zoals valse en/of gedupliceerde kaarten of een poging tot toegangsverschaffing zonder geldig kaartje, wordt de toegang ontzegd en aangifte gedaan bij de politie.

Online gekochte kaarten zijn strikt persoonlijk en niet overdraagbaar. U kunt gevraagd worden om u te identificeren met een geldig legitimatiebewijs.

Restitutie van kaarten en munten om wat voor reden, is niet mogelijk.

Op het festivalterrein zijn munten het enige geldige betaalmiddel. Er worden geen munten retour genomen. Munten zijn niet inwisselbaar voor geld.

De organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor diefstal, letsel of enig andere schade aan personen of goederen.

Het betreden van het festivalterrein is geheel op eigen risico.

Bij het betreden van het festival kan de bezoeker op verzoek van de beveiliging gefouilleerd worden. Ook tijdens het verblijf kan een verzoek hiertoe plaatsvinden, bezoekers dienen zich daaraan te onderwerpen.

Personen jonger dan 18 jaar mogen het evenement uitsluitend betreden of verlaten onder begeleiding van een meerderjarige (tenminste 30 jaar oud).

Tijdens het festival dient de bezoeker op eventuele aanvraag van de organisatie zich, conform de wettelijke identificatieplicht, te kunnen legitimeren met één van de volgende legitimatiebewijzen: paspoort, Nederlandse identiteitskaart, rijbewijs, bromfietscertificaat, OV-studentenkaart.

Het wettelijke vastgestelde rook- en alcoholbeleid is tijdens het festival van kracht. Aan bezoekers onder de 18 jaar wordt geen alcohol verstrekt. Bij twijfel kan om een legitimatiebewijs worden gevraagd. Personen vanaf 18 jaar kunnen bij de hoofdkassa, op vertoon van de legitimatie, een NIET-NIX18-bandje ophalen.

Drugs zijn verboden. Bij constatering wordt de bezoeker verwijderd van het festivalterrein.

Wildplassen is verboden. Bij constatering wordt de bezoeker verwijderd van het festivalterrein.

Door bezoekers meegebrachte huis(dieren), eet- en drinkwaar, stoelen, selfiesticks, paraplu’s, gevaarlijke en/of scherpe voorwerpen en goederen die in strijd zijn met Nederlandse wetgeving, zijn op het festival niet toegestaan. Indien de Organisatie van mening is dat een voorwerp gevaar oplevert voor het evenement en bezoekers, behoud de organisatie zich het recht het voorwerp in te nemen.

Het meebrengen van professionele opnameapparatuur (en opzet- of telelenzen) is niet toegestaan, tenzij een met de Organisatie schriftelijk overeengekomen accreditatie.

Het is niet toegestaan om op, of nabij het festivalterrein flyers te verspreiden, promotieactiviteiten te ontplooien of goederen te verhandelen zonder overleg met de organisatie.

Het Kidspaviljoen op het festival biedt gelegenheid aan maximaal 250 kinderen.

Het verblijf van het kind op het terrein en in het kidspaviljoen en deelname aan de activiteiten blijft te allen tijde de verantwoordelijkheid van de bezoeker met wie het kind het festival heeft betreden.

CONTACT

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van deze huisregels dan kunt u contact opnemen via info@altenafest.nl